25 Ekim 2009 Pazar

a life less ordinary.

Bir uzaylıyla tanıştım.Aslında yeni tanışmış sayılmam ancak bir uzaylının gerçekten uzaylı olduğunun farkına varana dek, onu tam anlamıyla tanımış sayılmazsınız zaten.Bizden pek farklı değil, henüz inceleme fırsatım olmasa da karbon temelli bir canlı türü olduğunu tahmin ediyorum.Hayatta kalma yetenekleri gelişmiş, entellektüel seviyesi insan toplumunun davranış ve eğilimlerini mükemmel derecede kavramasına yeter düzeyde, idealizmi anlıyor ve yeşil değil ya da antenleri yok.Şüphelerim aslında ilk olarak görünüşündeki detaylarla başladı, bütün detayları mümkün olduğunca ortalamaya uygun olması için uğraşılmış gibi de olsa bazı noktalarda ister istemez bu abartılı çabanın kapatamayacağı yabancılıklar görünüyordu.Burun,göz surat orantısı, tek tek parçalar olarak gayet ortalama ve uygunken, farklı resimlerden kesilmiş gibi bir bütünlük oluşturmaktan kaçınıyor ve insanın aklını karıştırıyor.Bunun yanı sıra, saç kesimi, duruş ve ses tonu gibi değiştirilebilir ayrıntılarını, mümkün olduğunca dikkat çekmeyecek ölçülerde tutuyor.Bu aşırı ortalama, normal ve sıradan olma kaygısı, insan davranışına bariz bir şekilde aykırıyken kendisinin uzaylı olduğunu bunca uzun süre saklayabilmesi şaşırtıcı.İnsanlar kendilerini fazlasıyla insan toplumunun geri kalanına benzer, sıradan ve ortalama bulduğu için, detaylarında kendine özgülük yakalama eğilimindedir.Özellikle sözkonusu alan değiştirilebilir detaylarsa, kendine ait bir renk, bir nota bir duruş şekli arayışı, insanın sıradanlıktan kaçma eğiliminin doğal bir sonucudur.
Bütün belirtiler göz önüne alınırsa, bu pek sıradan görünen genç adamın bir uzaylı olduğu kuşkusuzdur, kendisiyle insan doğası/davranışı ve ideal toplum ütopyaları üzerinde yaptığımız söyleşilerde, bu konuda yazılmış kaynaklardan haberdar olduğu ancak yapıcı yorumlar yapmaktan kaçınarak dinlemeyi tercih ettiği gözlenmiştir.Sonuç olarak, en nihayetinde bu insan görünüşünü başarılı denebilecek şekilde taklit etmeyi başaran uzaylıyla tanıştım.Dünya üzerinde tahmin ettiğimden daha fazla dünya dışı canlı olabilir, şimdi anlıyorum.

1 yorum:

  1. Bir keresinde aşık olmuştum. O günlerde böyle tanımlamıştım o'nu.

    YanıtlaSil